czwartek, 1 listopada 2012

Zapraszamy na pierwsze spotkanie z cyklu "Prawa zwierząt po ludzku"

Zapraszamy na pierwsze spotkanie z cyklu "Prawa zwierząt po ludzku" już 10-go listopada na godzinę 12:00 do klubu La Pies (al. Kosciuszki 49/51) !

Na spotkaniu odbęda się 2 prezentacje i dyskusje.

- "Jak to sie stało ze jesteśmy futrzarską potęgą, a Ty nic o tym nie wiesz?"

Dowiedz się skąd biorą sie futra i dodatki futrzarskie oraz dlaczego warto pomóc kampanii Antyfutro.pl.

- "Chów przemysłowy - fabryka cierpienia"

Czy to możliwe tysiące zwierząt żyły pod jednym dachem i czuły sie dobrze?

Po prezentacjach zapraszamy do dyskusji.

Spotkanie uświetnią wegańskie specjały oraz bogate stoisko informacyjne, na którym będzie można podpisac sie pod petycją kampanii Antyfutro.pl.


2 komentarze:

  1. Świetnie prowadzisz Bloga!
    Masz bardzo interesujące posty :-)
    Fajnie, że udało mi się na Ciebie trafić, będę miał co przeglądać w wolnych chwilach.
    Mam nadzieje, że ta ciężka praca włożona w prowadzenie Bloga będzie kontynuowana, bo według mnie masz ogromne szanse, aby stać się bardzo popularnym Blogerem.
    Jeśli masz czas i chęci zapraszam również i do mnie.
    Może treści prezentowane w moim Blogu nie są tak chwytne i powszechnie interesujące, jak Twoje jednakże może znajdziesz tu coś dla siebie.
    Bardzo zależy mi na obserwatorach i komentarzach, więc jeśli możesz mi pomóc w tej kwestii na zasadzie wzajemnej wymiany byłbym Ci niesamowicie wdzieczny.
    Banners Broker

    OdpowiedzUsuń
  2. Nowa wersja Temidy bardzo nam się spodobała.:) Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń